Contacteaza

IsoInBox
e-mail: isoinbox@gmail.com
web: www.isoinbox.ro

 

Contactati-ne pentru a obtine o oferta de consultata pentru serviciile de care aveti nevoie.

 

 

 

  • acţiune corectivă

    (3.6.5/ISO9000)

    acţiune de eliminare a cauzei unei neconformităţi.

    NOTA 1 - Pot exista mai multe cauze pentru o neconformitate. NOTA 2 - Acţiunea corectivă este întreprinsă pentru a preveni reapariţia, în timp ce acţiunea preventivă este întreprinsă pentru a preveni apariţia. NOTA 3 - Există o distincţie între corecţie şi acţiune corectivă.
     
  • reparare

    (3.6.9/ISO9000)

    acţiune asupra unui produs neconform, pentru a-l face acceptabil pentru utilizarea intenţionată

    NOTA 1 - Repararea include acţiuni de remediere întreprinse asupra unui produs, anterior conform, pentru a-i repune în uz, de exemplu ca parte a mentenanţei. NOTA 2 - Spre deosebire de reprelucrare, repararea poate afecta sau schimba părţi ale produsului neconform.
     
  • managementul calităţii

    (3.2.8/ISO9000)

    activităţi coordonate pentru a orienta şi a controla o organizaţie în ceea ce priveşte calitatea

    NOTA - în general orientarea şi controlul referitoare la calitate includ stabilirea politicii referitoare la calitate şi a obiectivelor calităţii, planificarea calităţii, controlul calităţii, asigurarea calităţii şi îmbunătăţirea calităţii