Contacteaza

IsoInBox
e-mail: isoinbox@gmail.com
web: www.isoinbox.ro

 

Contactati-ne pentru a obtine o oferta de consultata pentru serviciile de care aveti nevoie.

 

 

 

  • defect

    (3.6.3/ISO9000)

    neîndeplinirea unei cerinţe referitoare la o utilizare intenţionată sau specificată

    NOTA 1 - Distincţia dintre conceptele de defect şi neconformitate este importantă deoarece aceasta are conotaţii legaie, în special cele asociate problemelor referitoare la răspunderea juridică pentru produs. în consecinţă, termenul defect ar trebui utilizat cu extremă prudenţă. NOTA 2 - Utilizarea intenţionată, asa cum a fost prevăzută de client, poate fi afectată de natura informaţiilor, cum ar fi instrucţiuni de utilizare sau de mentenanţă, furnizate de furnizor
     
  • acţiune corectivă

    (3.6.5/ISO9000)

    acţiune de eliminare a cauzei unei neconformităţi.

    NOTA 1 - Pot exista mai multe cauze pentru o neconformitate. NOTA 2 - Acţiunea corectivă este întreprinsă pentru a preveni reapariţia, în timp ce acţiunea preventivă este întreprinsă pentru a preveni apariţia. NOTA 3 - Există o distincţie între corecţie şi acţiune corectivă.
     
  • caracteristică

    (3.5.1/ISO9000)

    trăsătură distinctivă

    NOTA 1 - O caracteristică poate fi intrinsecă sau atribuită. NOTA 2 - O caracteristică poate fi calitativă sau cantitativă. NOTA 3 - Există diferite clase de caracteristici cum ar fi: fizice (de exemplu caracteristici mecanice, electrice, chimice sau biologice) senzoriale (de exemplu referitoare ia miros, pipăit, gust, văz, auz) comportamentale (de exemplu curtoazie, onestitate, sinceritate) temporale (de exemplu punctualitate, fiabilitate , disponibilitate) ergonomice (de exemplu caracteristici fiziologice sau referitoare la securitatea individului) funcţionale (de exemplu viteza maximă a unui avion).