Contacteaza

IsoInBox
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
web: www.isoinbox.ro

 

Contactati-ne pentru a obtine o oferta de consultata pentru serviciile de care aveti nevoie.

 

 

 

  • reprelucrare

    (3.6.7/ISO9000)

    acţiune asupra unui produs neconform, pentru a-l face conform cu cerinţele.

    NOTA - Spre deosebire de reprelucrare, repararea poate afecta sau schimba părţi ale produsului neconform.
     
  • sistem de management al calităţii

    (3.2.3/ISO9000)

    sistem de management prin care se orientează şi se controlează o organizaţie în ceea ce priveşte calitatea

     
  • client

    (3.3.5/ISO9000)

    organizaţie sau persoană care primeşte un produs.

    EXEMPLU - Consumator, cumpărător, utilizator final, comerciant cu amănuntul, beneficiar şi achizitor. NOTA - Un client poate fi din interiorul sau din exteriorul organizaţiei.