Contacteaza
IsoInBox
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.web: www.isoinbox.ro
Â
Contactati-ne pentru a obtine o oferta de consultata pentru serviciile de care aveti nevoie.
Â
Â
Â
-
reprelucrare
(3.6.7/ISO9000)
acţiune asupra unui produs neconform, pentru a-l face conform cu cerinţele.
NOTA - Spre deosebire de reprelucrare, repararea poate afecta sau schimba părţi ale produsului neconform.
-
sistem de management al calităţii
(3.2.3/ISO9000)
sistem de management prin care se orientează şi se controlează o organizaţie în ceea ce priveşte calitatea
-
client
(3.3.5/ISO9000)
organizaţie sau persoană care primeşte un produs.
EXEMPLU - Consumator, cumpărător, utilizator final, comerciant cu amănuntul, beneficiar şi achizitor. NOTA - Un client poate fi din interiorul sau din exteriorul organizaţiei.
Copyright © 2011 All Rights Reserved.
Design by J.Jester